ארוחות של סתיו עם טונה סטארקיסט

עפר גדנקן No Comments on ארוחות של סתיו עם טונה סטארקיסט
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחורף הקר והחשוך אנו מכינים כדרך שגרה ארוחות מלאות שתחממנה את הגוף מבפנים. לעומת זאת בקיץ, אנו מחפשים ארוחות קלילות, משביעות אך בלתי מכבידות. בעונת הסתיו אנו חווים לעתים תכופות ימים חמים לצד ערבים קרים שמפתיעים כמעט מידי יום מחדש.

על אף הבילבול בין החום לקור והצרכים המשתנים של הגוף, הצורך הבסיסי הוא בארוחה מאוזנת המכילה ערכים תזונתיים וכוללת את כל אבות המזון כמקור לאנרגיה חיובית. בבניה נכונה של תפריט לארוחת צהרים משביעה או ארוחת ערב קלילה כדאי להקפיד על שילוב מאוזן של פחמימה, עדיף מליאה, לצד חלבונים, המהווים מקור חימום פנימי ומאזנים את השפעת הפחמימות על המערך הגופני.

טונה סטארקיסט היא מוצר דגל מושלם לימי הסתיו היות והיא יכולה לשמש הן כמנה חמה בפני עצמה ולהשתלב בפשטידות, אומלטים וחביתות חמות בערב קר, והן לשמש כמנת דג קלילה ועשירה או להוות תוספת מעניינת בסלט ירקות חי או בסלט פסטה מושקע לצהרים נעים וסתווי.

מנת טונה היא מקור מעולה לחלבון מזין וטעים וניתנת לשילוב בכל ארוחה או סגנון בישול. היא גם משתלבת נהדר עם כל טעם; מלוח, מתוק, חריף או אסייאתי. טונה סטארקיסט בשימורים אינה מכילה חומר משמר ויש בה חומצות שומן מסוג אומגה 3  ושפע של ויטמינים ומינרלים חשובים, לצד היותה דלת שומן היא מהווה מוצר בסיס ומזמין לארוחות סתיו מגוונות וטעימות המתאימות את עצמן באופן מתמיד למזג האוויר שבחוץ. בתאבון



0 תגובות